Josep Puigbó i Cristina Riba presenten la 6a edició de La Nit de l’Alzheimer

Dijous, 2 de desembre, celebrem una de les nits més màgiques per Ace Alzheimer Center Barcelona. La Nit de l’Alzheimer va néixer fa 6 anys amb l’objectiu d’impulsar projectes a favor de la investigació i l’atenció de les persones amb deteriorament cognitiu.

[Compra la teva entrada]

La recaptació íntegra d’aquesta edició es destinarà al projecte Acehealth, que consisteix en desenvolupar i implementar una plataforma d’assistència telemàtica amb l’objectiu de garantir l’atenció de totes les persones amb demència.

“Vèncer l’Alzheimer és un dels grans reptes de la ciència” Josep Puigbó

Enguany comptem de nou amb la col·laboració de Josep Puigbó, periodista amb una llarga trajectòria a la ràdio i la televisió, sent un dels presentadors més reconeguts als informatius de TV3 i Televisió Espanyola.

Puigbó, compromès amb Ace des de fa anys, comenta que un esdeveniment com La Nit de l’Alzheimer “és més necessari que mai per fer possible el projecte Acehealth, que facilitarà a totes les persones, d’arreu del món, una atenció de qualitat per part dels professionals d'Ace Alzheimer Center Barcelona”. A més, afegeix que “mentre es continua avançant en la investigació, hem de tractar les persones amb Alzheimer i vetllar pels seus familiars i cuidadors, que en aquests últims dos anys han vist com el Coronavirus els hi ha posat tot més difícil”.

Cristina Riba s’estrena com a presentadora de La Nit de l’Alzheimer

Periodista i actual presentadora de l’informatiu de cap de setmana de TV3, Cristina Riba ens acompanyarà en la 6a Nit de l’Alzheimer com a copresentadora de l’acte per aportar el seu gra de sorra al projecte d'Ace Alzheimer Center Barcelona. “Necessitem que la societat s’impliqui i cooperi per ajudar i facilitar la vida de les persones que conviuen amb l’Alzheimer, especialment en el context actual de pandèmia que vivim. El projecte Acehealth és un clar exemple de la voluntat i el compromís per assolir a aquest objectiu”.

Cristina Riba està molt compromesa amb el projecte perquè “tots som susceptibles de tenir Alzheimer. A més, sabem de les dificultats que suposa patir aquesta demència. És per això pel que és obligatori treballar per millorar la qualitat de vida de les persones amb Alzheimer, que també comportarà una millor qualitat de vida pel conjunt de la societat”.

[Pots comprar la teva entrada AQUÍ]

Una Nit amb sorteig i moltes sorpreses

Aquest any, per seguir La Nit de l'Alzheimer des de casa, us enviarem un kit d'aperitiu perquè gaudiu de les actuacions especials i dels artistes convidats en aquesta sisena edició.

A més, amb la compra de la teva entrada pots adquirir tiquets per al sorteig solidari on podràs tenir l'oportunitat d'emportar-te alguns d'aquests fantàstics regals:

• Una impressora HP Tango.
  • 3 lots de 2 productes exclusius de Natura Bissé per hidratar i nodrir la pell.
  • 2 impressores per a telèfons Instax Wide Link amb càrrega de 30 fotos.
  • Collaret de la col·lecció Samoa de Majoral.
  • Perfum de Carner
  • 2 lots de peix fresc de Peix a Casa, perfecte per aquest Nadal

[Compra la teva entrada i els tiquets pel sorteig AQUÍ]

La Nit de l'Alzheimer 2019: quarta edició

12/09/2019Sensibilització
Barcelona acollirà per primera vegada el proper 26 de setembre la quarta edició de la Nit de l'Alzheimer que organitza Fundació ACE. L'esdeveniment busca combinar solidaritat amb una experiència gastronòmica i cultural per la lluita contra l'Alzheimer.