Ace:

Regala memòria a través de Bizum

Ace Alzheimer Center Barcelona estrena nou canal per rebre les donacions de totes aquelles persones solidàries que desitgin contribuir a la recerca de l’Alzheimer.

L’entitat ha obert un compte de Bizum i ja pot rebre donacions d’una manera ràpida i senzilla. També segueix vigent la donació per mitjà de targeta o per transferència bancària des del web.

Comoditat pels donants

Les persones que desitgin aportar una quantitat de diners a la nostra entitat ja ho poden fer d’una manera ràpida i senzilla per mitjà del mòbil seguint aquests passos:

1. Entra a l’aplicació del teu banc i cerca la pestanya “Bizum”.
  2. Clica en “Fer donatiu”.
  3. Introdueix els 5 dígits d’Ace: 03674
  4. Indica l’import que desitges donar.
  5. Confirma l’operació.

Ajuda’ns a seguir investigant! Gràcies a les donacions de les nostres empreses i persones solidàries podem seguir amb la nostra tasca científica i social amb l’objectiu que un dia l’Alzheimer sigui història.

Els clients de Bonpreu i Esclat donen més de 52.000 euros a Fundació ACE

11/10/2019Sensibilització
Fundació ACE ha recaptat 52.957 euros gràcies a la campanya d'arrodoniment solidari dels supermercats Bonpreu i Esclat. Aquest import, es destinarà al projecte "Aula de cuidadors" de suport a familiars de persones amb demència.