Salta, balla i ‘Mou-te per l’Alzheimer’ a Les Corts

Per commemorar el Dia Mundial de l'Alzheimer, Fundació ACE organitza la jornada ‘Mou-te per l'Alzheimer’ amb actuacions de música, ball i animació del districte de Les Corts. L’acte tindrà lloc el 21 de setembre a les 10 hores als Jardins de Magalí de Barcelona. Es tracta d’un esdeveniment de caire lúdic i participatiu, pensat pel goig de tota la família.

La intenció és desenvolupar un acte que visibilitzi la malaltia de l’Alzheimer i, alhora, destacar el nostre compromís amb el barri de Les Corts i la ciutat de Barcelona. Per aquest motiu, des de Fundació ACE hem volgut posar en rellevància les associacions locals del districte, organitzant una vetllada solidària amb el talent de les entitats i grups locals.

Coneixes els grups locals?

El tret de sortida de la jornada serà amb l’actuació de batucada de La Repúbli-k de l’Avern, que oferirà un espectacle de percussió. Amb més de 15 anys d’experiència musical, toquen, ballen, salten i criden per transmetre el ritme brasiler amb l’essència de Les Corts.

Seguidament, gaudirem d’una sessió dirigida de Zumba, que imparteix l’equip de monitors de ball del gimnàs Holmes Place Les Corts. Tots els assistents aprendran a moure’s amb ritmes llatins com salsa, reggaeton o hip-hop.

A continuació, canviem de ritme per rebre al Grup Mou-te, que oferirà una actuació de country. Es tracta d’un equip de ball que va néixer al districte el 1996 per oferir activitats a dones de més de 40 anys. La seva finalitat és fer salut a través de moviments de ball pensats per persones grans.

Tancarem la jornada amb l’actuació especial de la colla castellera del barri, els Panarres de Les Corts. Els integrants són un grup de veïns, només es reuneixen un cop a l’any amb motiu de commemorar la Festa Major de Les Corts. L’entitat ha volgut mostrar la seva consciència amb la malaltia, participant en l’acte per l’Alzheimer.

També, comptarem amb l’animació de Star Wars Catalunya, que recreen els personatges de les pel·lícules amb increïbles disfresses. També, hi participarà la fada pintacares Marina Purpurina, que amb les seves pintures transformarà a tots els nens i nenes en éssers mitològics i de fantasia.

Mou-te per l'Alzheimer

Dia Mundial de l'Alzheimer, Barcelona 2016

22/09/2016Sensibilització
Dia Mundial de l'Alzheimer, Barcelona 2016   Aquest any, amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer, a Fundació ACE hem impulsat una campanya per...