Suma’t a la IV Nit de l’Alzheimer

La Nit de l'Alzheimer

COMPRA AQUÍ LA TEVA ENTRADA

Fundació ACE celebra la quarta edició de La Nit de l’Alzheimer, una iniciativa solidària nascuda el 2016, amb la vocació d’esdevenir el punt de trobada anual entre el conjunt de la societat i els professionals que treballen en la lluita contra l’Alzheimer.

L’objectiu d’aquesta vetllada solidària és donar veu a les activitats de prevenció i diagnòstic precoç, tractament i recerca sobre l’Alzheimer i sensibilitzar la societat sobre la necessitat de recolzar la investigació per avançar en la lluita contra aquesta malaltia.

La nova edició del sopar solidari se celebrarà el 26 de setembre a parttir de les 20h i, per primera vegada, tindrà lloc a Barcelona, al Mimosa Garden del Mandarin Oriental Hotel (Passeig de Gràcia 38 - 40, Barcelona), un entorn únic que farà de l’ocasió una nit màgica.

Una vetllada única

Serà una vetllada plena d’humor, música i emoció que inclourà, a més, un sorteig benèfic i la presentació del vídeo del Dia Mundial de l’Alzheimer 2019 de Fundació ACE. Tot un conjunt d’experiències que faran de La Nit de l’Alzheimer una vivència especial i enriquidora enmig de l’oasi urbà.

El projecte FACEHBI

Les donacions es destinaran íntegrament a donar suport al projecte de recerca Fundació ACE Healthy Brain Initiative (FACEHBI), un estudi de detecció precoç de l’Alzheimer liderat per Fundació ACE.

Tot i que ja en som molts, encara hem de ser molts més per fer que l’Alzheimer sigui història. Junts ho podem aconseguir!

COMPRA AQUÍ LA TEVA ENTRADA

Barcelona Cuida: Taller per a cuidadors de persones amb Alzheimer

17/05/2019Sensibilització
Fundació ACE va oferir ahir en el marc de Barcelona Cuida un taller teòric-pràctic per donar suport a familiars i cuidadors de persones amb Alzheimer i altres demències.