Tret de sortida a la campanya

del Dia Mundial de l'Alzheimer 2017

Fundació ACE ha estrenat aquesta setmana, a quinze dies del Dia Mundial de l'Alzheimer 2017, el vídeo central de la campanya Regala memòria. El vídeo es pot veure al canal de YouTube de la Fundació, a la pàgina web i en els altres canals corporatius de difusió.

La idea d'aquest vídeo contínua en la línia que Fundació ACE desenvolupa des de fa temps. I l'objectiu és conscienciar les persones que l'Alzheimer no correspon a l'edat. L'Alzheimer no és una malaltia de persones grans. L'Hospital de Dia de Fundació ACE atén diàriament a 80 persones menors de 65 anys afectades per la demència que l'OMS considera el quart problema de salut mundial.

Per això mateix, la Fundació posarà en marxa la Unitat de Prevenció i Detecció Precoç amb l'objectiu de fomentar les iniciatives que persegueixin aquest objectiu. La intenció és canviar el paradigma, que el missatge que la memòria és important i perdre memòria no és qüestió d'edat, cali en la societat.

Mirades des del lideratge femení

13/11/2019Sensibilització
La Dra. Mercè Boada va participar ahir en la sessió “Mirades des del lideratge femení. Dones que inspiren” que va comptar amb una taula rodona de dones rellevants en l'àmbit de la salut a nivell estatal.