Trobada d'entitats d'economia social i solidària a les Corts

Fundació ACE ha participat aquest cap de setmana en la Trobada d’Entitats d’Economia Solidària del Districte de Les Corts de Barcelona que, sota el lema “Fem Xarxa”, s’ha organitzat al Parc de les Infantes. La jornada, que ha comptat amb la participació d’una quinzena d’organitzacions, s’ha dut a terme amb l’objectiu de donar visibilitat a les entitats socials del districte i el seu potencial transformador, així com donar-les a conèixer entre la ciutadania.

La trobada, organitzada per Barcelona Activa i el Districte de Les Corts, amb la col·laboració de les entitats l’Esguard  i Tandem Social,  ha comptat amb tallers i conta-contes, xerrades, projeccions, taules de debat, i actuacions dirigides a tots els públics.

Gastronomia, activitats a l’aire lliure, exercici... gaudim d’aquesta Setmana Santa!

31/03/2021Sensibilització
Enguany, com en l’anterior, hem de cuidar-nos per protegir els nostres éssers estimats que per la seva edat i la seva patologia són persones de risc, però no hem de mantenir-nos aïllats del que succeeix aquests dies festius.