Trobada d'entitats d'economia social i solidària a les Corts

Fundació ACE ha participat aquest cap de setmana en la Trobada d’Entitats d’Economia Solidària del Districte de Les Corts de Barcelona que, sota el lema “Fem Xarxa”, s’ha organitzat al Parc de les Infantes. La jornada, que ha comptat amb la participació d’una quinzena d’organitzacions, s’ha dut a terme amb l’objectiu de donar visibilitat a les entitats socials del districte i el seu potencial transformador, així com donar-les a conèixer entre la ciutadania.

La trobada, organitzada per Barcelona Activa i el Districte de Les Corts, amb la col·laboració de les entitats l’Esguard  i Tandem Social,  ha comptat amb tallers i conta-contes, xerrades, projeccions, taules de debat, i actuacions dirigides a tots els públics.

Celebrem el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència

11/02/2021Sensibilització
A Fundació ACE comptem amb 46 investigadores, neuròlogues, neuropsicòlogues i infermeres que desenvolupen la seva activitat professional a la Unitat de Diagnòstic, assajos clínics i recerca aplicada, genòmica, clínica i social.