Ace:

Un espot inoblidable

21/09/2021

Un espot inoblidable

En commemoració del Dia Mundial de l’Alzheimer 2021 presentem el nou espot de la campanya “Regala memòria”. Un any més, ens marquen l’objectiu de sensibilitzar a tota la societat sobre la realitat de l’Alzheimer.

L’espot s’emmarca en el context publicitari i es proposa comprovar si és possible realitzar un espot inoblidable a partir de les recomanacions dels publicistes Luis Bassat i Toni Segarra. El vídeo també compta amb la col·laboració de Carmen, Josefina, Francisco i Armando, usuaris de la nostra Unitat d’Atenció Diürna; Andrés Iniesta, Cines Girona i la música de Joan Chamorro i Andrea Motis.

Mira el vídeo i comparteix-lo!

Conveni amb UNDATIA comunicació per la campanya Regala memòria

17/12/2018Sensibilització
UNDATIA comunicació i Fundació ACE han signat avui un conveni per donar suport a la campanya Regala memòria. Fundació ACE vol donar visibilitat a la malaltia d’Alzheimer i els seus efectes i fomentar la captació de fons per finançar la recerca.