Sala de premsa

L’estudi GR@ACE de Fundació ACE descobreix dos nous gens implicats en la malaltia de l’Alzheimer

30/08/2019Sala de premsa
El projecte GR @ ACE, finançat per“la Caixa”, Grifols, Fundació ACE i el Instituto de Salud Carlos III, permetrà desenvolupar noves estratègies segons el tipus de diagnòstic d'Alzheimer. L'estudi compta amb la major mostra genètica del món.

Els experts alerten de la importància de protegir les persones amb Alzheimer davant l'onada de calor

10/07/2019Sala de premsa
Davant la recent onada de calor i l'arribada de l'estiu, els experts de Fundació ACE alerten del risc que les altes temperatures suposen per a les persones que pateixen demència.

Un estudi de Fundació ACE demostra que les persones amb demència presenten pitjor salut visual

04/07/2019Sala de premsa
Les persones amb demència presenten pitjors paràmetres de salut visual que aquelles amb menor grau de deteriorament cognitiu. Així ho indica un nou article publicat per l'equip de recerca de Fundació ACE.

Fundació ACE i joies Majoral llancen la polsera solidària Instant

30/05/2019Sala de premsa
Fundació ACE i la firma de joies Majoral llancen la polsera solidària Instant, una joia d'inspiració mediterrània. Els beneficis de la seva venda es donaran a la recerca de l'Alzheimer i altres demències.

El projecte MOPEAD, finalista del Premi d'Internet 2019 per la seva innovació aplicada a l'àmbit de la salut

14/05/2019Sala de premsa
El projecte europeu MOPEAD, coordinat a Espanya per Fundació ACE, ha estat finalista del Premi d'Internet 2019, guardó que es concedeix a iniciatives digitals innovadores.