Sala de premsa

Fundació ACE promou les revisions gratuïtes de memòria a través de videotrucada durant la desescalada

03/06/2020
Fundació ACE- Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center ha habilitat un servei telemàtic de revisió gratuïta de la memòria durant la desescalada. L'organització ja ha revisat gratuïtament la memòria de més de 3.500 persones en 12 anys.

CORDIS reconeix el model europeu de participació ciutadana per a la detecció precoç de l’Alzheimer

14/07/2020Sala de premsa
El projecte europeu MOPEAD (Models of Patient Engagement for Alzheimer 's Disease) ha estat destacat en un article publicat per CORDIS, la plataforma de notícies de recerca de la Comissió Europea.

Les persones que superen la COVID-19 tenen més risc de desenvolupar malalties com l’Alzheimer

30/06/2020Sala de premsa
Diferents estudis científics d'àmbit europeu i internacional han observat problemes neurològics i evidències de deterioració cognitiva en al voltant del 36% de persones que han sobreviscut al coronavirus.

Fundació ACE aconsegueix realitzar el 78% de les visites durant el confinament gràcies a la seva adaptació a la telemedicina

25/06/2020Sala de premsa
Fundació ACE ha adaptat amb èxit el seu model d'atenció a la telemedicina, en el context provocat per la pandèmia de coronavirus SARS-COV-2. El seu procés d'adaptació ha estat publicat per la revista Journal of Alzheimer's Disease.

03/06/2020Sala de premsa

5 consells de Fundació ACE per a l’autocura dels cuidadors i cuidadores en confinament

30/04/2020Sala de premsa
L'equip de Treball Social i Atenció Diürna de Fundació ACE, entitat de diagnòstic, tractament i recerca de l'Alzheimer, ha preparat una breu guia de consells per al benestar emocional i la autocura de la persona cuidadora en confinament.