Sala de premsa

Fundació Castell de Peralada obté 25.000 € per a contribuir en la lluita contra l’Alzheimer de Fundació ACE

24/01/2020Sala de premsa
Fundació Castell de Peralada aconsegueix 25.000 € per a contribuir en la lluita contra l’Alzheimer de Fundació ACE

L’estudi FACEHBI de detecció precoç de l’Alzheimer, amb 200 voluntaris sans, tindrà una durada de 8 anys

16/12/2019Sala de premsa

Regalar pau a les persones amb Alzheimer, l'objectiu de la campanya de Nadal de Fundació ACE

13/12/2019Sala de premsa
L'entitat ha posat en marxa una iniciativa de microdonacions per recaptar fons amb l'objectiu d'oferir sessions de mindfulness als usuaris de la Unitat d'Atenció Diürna de la Fundació.

L’equip de recerca de Fundació ACE reconegut amb set beques per a la investigació de l'Alzheimer

02/12/2019Sala de premsa
En total, els professionals de Fundació ACE han rebut un total de sis beques de l'Instituto de Salud Carlos III, i una del Programa Juan de la Cierva, atorgades pel Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats de l'Estat.

La neuròloga Mercè Boada entra al Top 100 de dones líders a Espanya

26/11/2019Sala de premsa
La Dra. Mercè Boada, directora mèdica de Fundació ACE i una de les principals autoritats internacionals en l’àmbit de les demències, ha estat seleccionada per formar part del prestigiós rànquing TOP 100 de Dones líders a Espanya.