Sala de premsa

Fundació ACE promou les revisions gratuïtes de memòria a través de videotrucada durant la desescalada

03/06/2020
Fundació ACE- Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center ha habilitat un servei telemàtic de revisió gratuïta de la memòria durant la desescalada. L'organització ja ha revisat gratuïtament la memòria de més de 3.500 persones en 12 anys.

'Regala'ns un Record', la campanya de Fundació ACE per conmemorar el mes de l'Alzheimer

03/09/2020Sala de premsa
La iniciativa té el propòsit de conscienciar la societat sobre la importància de mantenir una bona salut cognitiva. La pèrdua de memòria és un dels principals símptomes de la malaltia d'Alzheimer, que afecta ja més de 50 milions de persones.

Els experts aconsellen entorns coneguts i ambients relaxats per conviure amb l’Alzheimer durant les vacances d’estiu

21/07/2020Sala de premsa
Fundació ACE ha elaborat un decàleg de consells per ajudar les persones que conviuen amb la malaltia d’Alzheimer durant les vacances d’estiu.

CORDIS reconeix el model europeu de participació ciutadana per a la detecció precoç de l’Alzheimer

14/07/2020Sala de premsa
El projecte europeu MOPEAD (Models of Patient Engagement for Alzheimer 's Disease) ha estat destacat en un article publicat per CORDIS, la plataforma de notícies de recerca de la Comissió Europea.

Les persones que superen la COVID-19 tenen més risc de desenvolupar malalties com l’Alzheimer

30/06/2020Sala de premsa
Diferents estudis científics d'àmbit europeu i internacional han observat problemes neurològics i evidències de deterioració cognitiva en al voltant del 36% de persones que han sobreviscut al coronavirus.

Fundació ACE aconsegueix realitzar el 78% de les visites durant el confinament gràcies a la seva adaptació a la telemedicina

25/06/2020Sala de premsa
Fundació ACE ha adaptat amb èxit el seu model d'atenció a la telemedicina, en el context provocat per la pandèmia de coronavirus SARS-COV-2. El seu procés d'adaptació ha estat publicat per la revista Journal of Alzheimer's Disease.