Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center

Fundació ACE i UIC Barcelona signen un conveni de col·laboració per a la recerca sobre l’Alzheimer

Fundació ACE i UIC Barcelona signen un conveni de col·laboració en la recerca de l’Alzheimer

El director general de Fundació ACE Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center, Lluís Tárraga, i el rector de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC Barcelona), el Dr. Xavier Gil,  han signat un conveni d’adscripció per portar a terme accions conjuntes en el camp de la formació i la recerca en la malaltia d’Alzheimer. Aquest conveni de col·laboració, vigent per un període de cinc anys des de la seva signatura, té com a principal objectiu la coordinació d’activitats docents, assistencials i de recerca entre les dues entitats.

Entre els diferents objectius d’aquest acord, es pretén millorar la qualitat docent en la formació clínica i sanitària dels alumnes de UIC Barcelona en matèria d’envelliment, malaltia d’Alzheimer i altres demències relacionades, així com també optimitzar els recursos humans i materials en la recerca sobre aquestes malalties.

Sumar esforços per l’Alzheimer

El Sr. Lluís Tárraga, en representació de Fundació ACE, ha destacat la importància d’unir esforços per lluitar contra l’Alzheimer i ha senyalat que aquest compromís amb UIC Barcelona és “una magnífica oportunitat per despertar l’interès per la recerca sobre la malaltia en els futurs professionals de la nostra societat.”

Per la seva banda, el Dr. Albert Balaguer, degà de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de UIC Barcelona ha remarcat l’oportunitat que suposa aquesta iniciativa “per col·laborar en la millora del futur dels afectats i les seves famílies, millorant la qualificació dels professionals de la salut al més alt nivell”.

UIC

Deixa un comentari