Ace Alzheimer Center Barcelona és una entitat sense ànim de lucre al servei de les persones amb malaltia d’Alzheimer o altres demències, i de les seves famílies.

Per fer-ho treballem des de l'any 1995 en els camps del diagnòstic, tractament, recerca, formació i sensibilització.

Àrees d'activitat

Diagnòstic

Som un centre de referència en el diagnòstic i tractament farmacològic de persones amb trastorns cognitius i demències, així com en assistència social a les famílies.

Tractament

Cada dia tractem prop de 300 persones amb Alzheimer o altres demències i oferim a les seves famílies formació, suport i ajuda.

Recerca

Fem recerca per avançar en el coneixement de la demència. Hem participat a més de 130 assajos clínics i tenim la major col·lecció genètica d'Alzheimer a Europa.

Formació

El nostre personal forma tant a professionals de la sanitat com a famílies, per tal de millorar la qualitat de vida de les persones afectades.

persones visitades des del 1996.

usuaris a la Unitat d'Atenció Diürna el 2019.

mostres genètiques a la col·lecció.

Fundació ACE renova la seva identitat corporativa

20/07/2021
Fundació ACE passa a ser Ace Alzheimer Center Barcelona amb l'objectiu d'obrir-se a la ciutadania i posicionar-se com una entitat líder en el camp de l'Alzheimer i altres demències a Espanya.

Facememory, l’eina que detecta si tens problemes de memòria

08/09/2021
Facememory és un test online desenvolupar per Ace Alzheimer Center Barcelona per detectar problemes de memòria.

Investigadors estudien el paper de l’obesitat i la inflamació en el desenvolupament de la malaltia d’Alzheimer

15/09/2021
Un estudi de la Universitat de Barcelona i en el que participen investigadors d’Ace Alzheimer Center Barcelona, publicat recentment a la revista Cell & Bioscience, ha avaluat els efectes beneficiosos de l’administració repetida de Dexibuprofeno.

Amb la col·laboració de GRIFOLS