Ace:

Recerca

Investigadors estudien el paper de l’obesitat i la inflamació en el desenvolupament de la malaltia d’Alzheimer

15/09/2021
Un estudi de la Universitat de Barcelona i en el que participen investigadors d’Ace Alzheimer Center Barcelona, publicat recentment a la revista Cell & Bioscience, ha avaluat els efectes beneficiosos de l’administració repetida de Dexibuprofeno.

15/09/2021Recerca

Facememory, l’eina que detecta si tens problemes de memòria

08/09/2021Diagnòstic
Facememory és un test online desenvolupar per Ace Alzheimer Center Barcelona per detectar problemes de memòria.

Ace Alzheimer Center Barcelona rep el suport solidari de la Fundació KPMG

30/07/2021RSC
La Fundació KPMG destina part de la iniciativa “Cafès solidaris” al grup de suport per a cònjuges de persones pre-senils “La meva parella té 54 anys i té Alzheimer... què puc fer?”

La Dra. Isabel Hernández s’acomiada de les famílies i companys d’Ace

28/07/2021Notícies
Després de 25 anys a Ace Alzheimer Center Barcelona, Isabel Hernández, responsable clínic de l’entitat des dels seus inicis, diu adeu a la seva etapa laboral.

Ace Alzheimer Center Barcelona presenta 5 pòsters científics a l’AAIC 2021

27/07/2021Recerca
Amb aquesta nova i àmplia participació a l’AAIC, un dels fòrums més importants en l’àmbit de les demències, Ace Alzheimer Center Barcelona es posiciona com una entitat referent en el camp de la recerca de l’Alzheimer i altres demències en el nostre país.