Sensibilització

Blog | Cures en l’Alzheimer durant l’estiu

06/07/2022
Un any més tenim l’estiu i les vacances a tocar i, també un any més, ens preocupa la conciliació oci-cures amb un familiar amb Alzheimer.

Publicades les bases de la I edició del Premi Lluís Tárraga

06/07/2022Formació
El guanyador/a del premi rebrà una compensació econòmica de 1.000€ i tindrà l'oportunitat de fer un acte públic impulsat per Ace amb l'objectiu de difondre la seva investigació.

Més de 300 persones assisteixen a la XII edició de la conferència Barcelona-Pittsburgh

09/06/2022Formació
Després de dos anys de pandèmia i dos ajornaments, la XII edició de la conferència biennal Barcelona-Pittsburgh va tenir lloc entre els dies 1 i 3 de juny a Barcelona.

Inscripcions obertes pel webinar “Advances in Molecular Neuroimaging”

26/04/2021Formació
Ace Alzheimer Center Barcelona i Grifols, amb la col·laboració de Kern Pharma, impulsen el cicle de conferències Global Research Summit, una sèrie de webinars gratuïts dirigits a professionals del camp de les demències.

Més de 60 cuidadors participen en una sessió online sobre exercici terapeutic

25/03/2021Formació
Marta Bisbe, coordinadora de la Unitat de Fisioteràpia de Fundació ACE, i Roger Arbós, fisioterapeuta de la Unitat d’Atenció Diürna, han explicat els beneficis de l’exercici terapèutic en la millora de les funcions cognitives.

Carla Abdelnour, ponent a la XVIII reunió anual de l’Associació Madrilenya de Neurologia

22/10/2020Formació
La Dra. Carla Abdelnour, neuròloga i membre de l’equip d’assajos clínics de Fundació ACE, participa a la XVIII reunió anual de l’AMN (Associació Madrilenya de Neurologia) amb una ponència titulada “Aspectes clínics de la demència amb cossos de Lewy”.