Recerca

La Dra. Mercè Boada, premi Alzheimer de la Societat Espanyola de Neurologia

27/09/2021
la Dra. Mercè Boada, cofundadora i directora mèdica d’Ace Alzheimer Center Barcelona, va ser guardonada amb el premi Alzheimer atorgat per la Societat Espanyola de Neurologia per la seva aportació i lideratge científic i social en el camp de l'Alzheimer.

La Dra. Mercè Boada, premi Alzheimer de la Societat Espanyola de Neurologia

27/09/2021Recerca

Investigadors estudien el paper de l’obesitat i la inflamació en el desenvolupament de la malaltia d’Alzheimer

15/09/2021Recerca
Un estudi de la Universitat de Barcelona i en el que participen investigadors d’Ace Alzheimer Center Barcelona, publicat recentment a la revista Cell & Bioscience, ha avaluat els efectes beneficiosos de l’administració repetida de Dexibuprofeno.

Ace Alzheimer Center Barcelona presenta 5 pòsters científics a l’AAIC 2021

27/07/2021Recerca
Amb aquesta nova i àmplia participació a l’AAIC, un dels fòrums més importants en l’àmbit de les demències, Ace Alzheimer Center Barcelona es posiciona com una entitat referent en el camp de la recerca de l’Alzheimer i altres demències en el nostre país.

La primera edició del Global Research Summit es clausura amb èxit d’assistència

01/07/2021Recerca
Més de 300 professionals de l'àmbit de les demències procedents de 18 nacionalitats han participat en les tres sessions de l'Ace Global Research Summit 2021.

Carla Abdelnour participa en el congrés AD/PD 2021

10/03/2021Recerca
Carla Abdelnour, neuròloga de Fundació ACE, intervé en el 15a conferència internacional de malaltia d’Alzheimer i Parkinson (AD/PD) per parlar de les perspectives futures de la demència tipus Alzheimer