Sensibilització

Blog | Cures en l’Alzheimer durant l’estiu

06/07/2022
Un any més tenim l’estiu i les vacances a tocar i, també un any més, ens preocupa la conciliació oci-cures amb un familiar amb Alzheimer.

La Dra. Montse Alegret presenta els resultats de Facememory® a la reunió de la International Neuropsychological Society

11/07/2022Recerca
Ace Alzheimer Center Barcelona va tenir una presència destacada amb la presentació dels resultats de l'administració de Facememory®, l'eina de detecció precoç de deteriorament cognitiu, a la nostra cohort BIOFACE.

Cinc professionals d’Ace al rànquing Top 5.000 investigadores

13/06/2022Recerca
El Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC) publica el rànquing d'investigadores espanyoles i estrangeres a Espanya per incrementar la visibilitat de les investigadores del país i el seu treball.

Una trobada per transformar el futur de la investigació

04/05/2022Recerca
Ace organitza una trobada científica amb l'objectiu d'impulsar i establir les bases del futur de la investigació genòmica en la malaltia d'Alzheimer.

La conferència biennal Barcelona-Pittsburgh està de tornada

06/04/2022Recerca
Barcelona-Pittsburgh torna per presentar les últimes novetats en matèria de genètica, biomarcadors per a malaltia d'Alzheimer i la irrupció de la telemedicina i la medicina de precisió com a temes destacats en aquesta edició.

Set professionals d’Ace es donen cita a l’AD/PD 2022

17/03/2022Recerca
Ace té una destacada presència en el congrés AD/PD 2022, la conferència internacional sobre Alzheimer, Parkinson i altres malalties neurològiques