Carla Abdelnour participa en el congrés AD/PD 2021

Carla Abdelnour, neuròloga de Fundació ACE, intervé en el 15a conferència internacional de malaltia d’Alzheimer i Parkinson (AD/PD) per parlar de les perspectives futures de la demència tipus Alzheimer amb l’objectiu de donar eines a la comunitat mèdica pel seu millor tractament.

En concret, la intervenció d’Abdelnour versarà sobre l’estratificació de pacients en el disseny d’assajos i pràctiques clíniques. Aquesta sessió s’emmarca dins d’un panel de Roche i ja es troba disponible al web del congrés.

Els assistents, a més de visualitzar aquesta sessió, podran formular les seves preguntes el dia 12 de març, de 14:00 h. a 15:00 h., moment en el que la neuròloga de Fundació ACE es connectarà en viu per donar resposta a tots els dubtes i comentaris.

Presència de Fundació ACE

A més de la intervenció de Carla Abdelnour, Fundació ACE està present en el congrés amb 5 pòsters en els que es publiquen diferents avenços en matèria d’assajos clínics, genètica, tractaments i assistència a les persones que conviuen amb una demència.

En concret, els investigadors principals de Fundació ACE, la Dra. Mercè Boada i el Dr. Agustín Ruiz, participen com a coautors dels següents pòsters:

• Effect of plasma exchange with albumin replacement on albumin levels and blood brain barrier integrity of Alzheimer’s disease patients.
  • Effect of plasma exchange with albumin replacement in Alzheimer’s treatment on patient-reported health-related quality of life (HRQOL).
  • Topline etheral phase II trial data.
  • A meta-analysis of GWAS in dementia with Lewy Bodies.
  • A genome-wide association study for CSF aβ42 and TAU with 6,000 individuals.

La 15a conferència internacional de malaltia d’Alzheimer i Parkinson (AD/PD) se celebra en format virtual del 9 al 14 de març de 2021.

La doctora Carla Abdelnour parlarà sobre com els robots poden contribuir a tenir cura de les persones amb Alzheimer

14/01/2020Recerca