Recerca

La Dra. Mercè Boada, premi Alzheimer de la Societat Espanyola de Neurologia

27/09/2021
la Dra. Mercè Boada, cofundadora i directora mèdica d’Ace Alzheimer Center Barcelona, va ser guardonada amb el premi Alzheimer atorgat per la Societat Espanyola de Neurologia per la seva aportació i lideratge científic i social en el camp de l'Alzheimer.

El RCD Espanyol al costat d’Ace en el Dia Mundial de l’Alzheimer

22/09/2021RSC
Els cinc capitans de l’equip B del Real Club Deportivo Espanyol han visitat el nostre Hospital de Dia per realitzar una sessió de reminiscència amb alguns usuaris d’Ace Alzheimer Center Barcelona.

Ace Alzheimer Center Barcelona rep el suport solidari de la Fundació KPMG

30/07/2021RSC
La Fundació KPMG destina part de la iniciativa “Cafès solidaris” al grup de suport per a cònjuges de persones pre-senils “La meva parella té 54 anys i té Alzheimer... què puc fer?”

Fundació ACE renova la seva identitat corporativa

20/07/2021RSC
Fundació ACE passa a ser Ace Alzheimer Center Barcelona amb l'objectiu d'obrir-se a la ciutadania i posicionar-se com una entitat líder en el camp de l'Alzheimer i altres demències a Espanya.

Fundació Mir-Puig, col·laborador d’Ace Alzheimer Center Barcelona

10/06/2021RSC
L’entitat benèfica ubicada a Barcelona signa un conveni de col·laboració per oferir suport econòmic als projectes de recerca que Ace desenvolupa.

Vota per la campanya “Regala Memòria” als Premis d’Internet 2021

25/03/2021RSC
La campanya de Fundació ACE “Regala Memòria 2020” ha estat nominada en la categoria Publicitat online – acció social en la XXVI edició dels Premis d’Internet.