Recerca

La Dra. Mercè Boada, premi Alzheimer de la Societat Espanyola de Neurologia

27/09/2021
la Dra. Mercè Boada, cofundadora i directora mèdica d’Ace Alzheimer Center Barcelona, va ser guardonada amb el premi Alzheimer atorgat per la Societat Espanyola de Neurologia per la seva aportació i lideratge científic i social en el camp de l'Alzheimer.

Regala memòria a través de Bizum

26/10/2021Sensibilització
Ace Alzheimer Center Barcelona estrena nou canal per rebre les donacions de totes aquelles persones solidàries que desitgin contribuir a la recerca de l’Alzheimer.

BLOG | 5 consells per ajudar les persones amb demència a comunicar-se

21/10/2021Sensibilització
L’objectiu és mantenir a la persona que conviu amb l’Alzheimer socialment activa. Una de les millors maneres d’aconseguir-ho és ajudant-la a comunicar-se quan es troba en dificultats

Mites sobre l’Alzheimer

14/10/2021Sensibilització
En aquest post abordem els diferents mites sobre l’Alzheimer que encara existeixen a la nostra societat i tractem de clarificar breument cadascun d’ells.

Celebrem la setmana del donant de plasma

06/10/2021Sensibilització
Des d’Ace Alzheimer Center Barcelona ens volem unir a aquesta iniciativa per conscienciar la societat dels beneficis i teràpies que existeixen gràcies a la donació de plasma.

BLOG | El Síndrome Metabòlic, factor de risc en la demència

23/09/2021Sensibilització
Hi ha desconeixement per part de la comunitat científica sobre l’origen de l’Alzheimer, però sí que hi ha consens sobre alguns factors de risc que podrien estar relacionats amb l’inici d’aquest tipus de demència. Un d’ells és el Síndrome Metabòlic.