Mercè Boada serà guardonada amb la Creu de Sant Jordi

.

El Govern ha fet públic aquest matí la llista de personalitats que seran guardonades amb la Creu de Sant Jordi d’enguany entre les quals figura la Dra. Mercè Boada, Directora Mèdica i fundadora de Fundació ACE.

Pel fet de contribuir a la sensibilització i la recerca en el camp de les demències, singularment de la malaltia d’Alzheimer, de la qual és un dels referents a Catalunya, amb projecció internacional. Dins la seva trajectòria, destaca la creació, el 1995, de la Fundació ACE – Institut Català de Neurociències Aplicades, de la qual és directora mèdica. Vinculada durant anys a l’Hospital Universitari Vall d’Hebron i al seu Institut de Recerca, ha presidit la Societat Catalana de Neurologia.” Així diu la nota de premsa amb què la Generalitat atorga aquest reconeixement a la Dra. Boada.

Moltes felicitats, Dra. Boada! 150400-MB-ARA

Joan Ramon Riera, nou regidor del districte de Les Corts, visita les instal·lacions de Fundació ACE

10/09/2020Sensibilització
Joan Ramon Riera, recentment regidor del districte de Les Corts, ha visitat les instal·lacions de Fundació ACE per conèixer de primer mà la labor clínica i social que es desenvolupa en el  Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center